Altijd en overal
bereikbaar
Maar wil je dat wel?
Een professionele telefooncentrale in de cloud. Overal en altijd bereikbaar op een vast nummer. Meervoudige doorschakelingen, groepsaflevering, uitgebreide keuze menu’s en handige apps voor telefoon en laptop.
Maar ook voice-mailboxen, gebruikers tijden, nachtschakelingen en geintegreerde feestdagen. Elke centrale is aan te passen naar de wens van het bedrijf en de gebruikers.
Altijd en overal bereikbaar met de geruststelling dat in je vrije tijd de klanten altijd te woord worden gestaan.
Wachtwoordbeleid
Waar worden de wachtwoorden opgeslagen, wie hebben er toegang toe en wie beheert ze? Is alles in kaart of wordt er gebruik gemaakt van “automatisch aanvullen”? Hoe complex zijn de wachtwoorden? Met de juiste tips en trucs kan er een prima werkbaar wachtwoord beleid worden gemaakt.
2FA
Oftewel, Two Factor Authentication. Deze instelling zorgt voor een extra beschermingslaag voor onder meer websites en software. De code wordt gegenereerd door een app (meestal op je telefoon) en ververts elke 30 seconden. En de implementatie is niet moeilijk, een goede voorbereiding scheelt de helft.
Data
De hele mappenstructuur open zetten en je hebt nooit klagende medewerkers dat ze ergens niet bij kunnen. Maar mag iedereen inzicht hebben in de sollicitaties of de salaris administratie? Financiele gegevens zijn meestal voor het management, hoe is dit geregeld bij jullie?
Gebruikersbeheer
Wat is de procedure als er iemand uit dienst gaat? Blijft het account gewoon bestaan en kan iedereen erbij? Dit is één van de meest gemaakte fouten, oude accounts niet uitschakelen. Hierdoor kunnen er ongewild nog steeds anderen inloggen.
Geef ICT prioriteit.
Dat doen wij in ieder geval wel.
Storingen voorkomen voordat ze gebeuren
Met onze software kunnen wij problemen al zien aankomen voordat ze gebeuren en daar proactief op reageren. Met de makkelijke “meekijk” tool kunnen wij na goedkeuring zien wat er op de computer gebeurt en helpen om issues op te lossen. Altijd up-to-date en beveiligd met een skilled servicedesk als back-up, wie wil dat nou niet?